Çünkü hayat; "Çoğu kez çapraz yönlere gitse de, yarına giden yol dün kurduğum düşlerin ovasında saklıydı hep.
Ruhunun toprakları düş tohumlarıyla yeşerenlere..."
Gülüşü Gelincik Tarlası...
Ne kadar para aktardığımızı fazla merak ediyorsunuz. Herkes bunu merak ediyor. Ben de şunu merak ediyorum, bunca yıldır yolsuzluklarla her yıl eriyip giden 40 milyar doların nereye gittiğini kimse niye hiç merak etmiyordu?
Tarık Akan, çocukluğumdan bu yana hayran olduğum bi adamdı. Bu kitapla birlikte 12 Eylül Darbesinin işkencelerine bir kez daha tanık oldum ve bu adama hayranlığım kat be kat arttı. Dili Yalın ve oldukça akıcı olan kitap çabucak akıp gitti... Yıllar sonra yeniden okuyacağımdan emin olarak kütüphanemdeki yerini aldı. Teşekkürler Tarık'cığım :) İyi ki geçtin bu dünyadan...
Fi ve Çi'deki kadar etkilendiğimi söyleyemem. İlk 500 sayfa gayet keyifliydi lakin yazar, diziyi finale götürmek isteyen yönetmen edasıyla son bölümlerinde alel acele bir final yaptı. Anlam veremediğim bir sürü olay oldu. Okumayın diyemem eksik okumak yanlış fakat çok keyif aldığımı da söyleyemeyeceğim :)
PiAkilah Azra Kohen · Destek Yayınları · 201514bin okunma
Ahmed Günbay kesinlikle okunması gereken yazarlardan. Bu eserinde Aşk'ı öyle güzel, öyle saf bir dille anlatmış ki okumak için geç kaldığımı düşünmeden edemedim :) Kesinlikle okunmalı ;)
Söz Konusu kitapsa emeğe saygı der susarım lakin ben bu romanı pek sevemedim :( Üzgünüm Yazar. Sanırım fazlaca gözümde büyüttüğüm için olacak. Farklı bakış açısı katamadı bana!