rosemen

rosemen
@roseemenn
Bence insan bu kadar kolayca mutlu olmak için yaratılmadı ! Mutluluk büyülü adalarda kapılarını ejderhaların beklediği saraylar gibidir. Onu elde etmek için savaşmak gerekir.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Galiba bu dünyada insanın tam anlamıyla mutlu olmasına imkan yok.
Zaten sevgi her zaman nefretten üstün değil miydi?
"...Ölmesi yaşamasından iyi olmadı mı ? Yaşasa ne olacaktı? Acı çekmeden öldü işte. Eğer yaşasaydı, acısız tek bir gün bile geçirmeyecekti."
- Ben ölürsem küllerimi onun gamzelerine gömsünler Olric. - Siz öldüğünüzde o hala gülüyorsa külleriniz okyanusa yakışır efendim.