“Her akıllı insan hayatın güzel bir şey olduğunu, amacının da mutlu olamak olduğunu bilir. Ama sonra yalnızca aptallar mutlu olur. Nasıl izah edeceğiz bunu?”
“İstemek ilginç bir sözcüktür.Yoksunluğu anlatır.Bazen o boşluğu başka bir şeyle doldururuz ve ilk baştaki istek bütünüyle kaybolur . Belki de senin sorunun istemek değil, yoksun olmak “