1Müderris

1Müderris
@rrabiaa1907
𝒩𝑒 𝒹𝑒 𝑜𝓁𝓈𝒶 𝓀ı𝓈̧ı𝓃 𝓈𝑜𝓃𝓊 𝒷𝒶𝒽𝒶𝓇𝒹ı𝓇.
| ᴀʀᴀᴘᴄ̧ᴀ ᴍᴇᴅʀᴇsᴇ ʜᴏᴄᴀsı |
İstanbul
6 okur puanı
Eylül 2024 tarihinde katıldı
Kendim, kendimi bile tanıyamıyorum..
Sayfa 111 - YKY·Kitabı okudu
Alıntı
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
İyi geceler
Kafamın içinde ona söylenecek uçsuz bucaksız şeyler bulunduğunu hissediyorum, senelerce söylense bitmeyecek şeyler…
Alıntı
Artık yaşamak istemiyorum Olric. Onların istediği gibi yaşamak istemiyorum. Başım dönüyor Olric.
Sayfa 541 - İletişim·Kitabı okudu
Alıntı
İçimizde şeytan yok.. içimizde aciz var.. tembellik var.. iradesizlik, bilgisizlik ve bunların hepsinden daha korkunç bir şey; hakikatleri görmekten kaçmak itiyadı var..
Sayfa 250 - YKY·Kitabı okudu
Alıntı
“Ben dünyadan ziyade kafamın içinde yaşayan bir insanım..”