belki haberin yoktur diye yazıyorum franks;
önce demokrasi yağdı göklerden
sonra özgürlük geçti üstümüzden
palet palet...
ve insan hakları namlularından
yüzü maskeli adamların
saniyede bilmem kaç bin adet.
demokrasi bizim eve de isabet etti
bir gün sonra anladim ayaklarımın koptugunu
babamın vücudunda
tam on sekiz adet
insan hakları saymışlar.
annem zaten yoktu
ben doğarken
ilaç yokluğundan ölmüş.
ambargo falan dediler ya
anlamadim, çocuk akli iste
sen daha iyi bilirsin...
sizde de barış böyle midir franks?
insan hakları çocukları yetim,
ve ayaksız birakır mı orada da?
ya demokrasi?
güpegündüz pazara düşer mi?
ve zenginlik...
insanları korkudan uykusuz bırakır mı?