Kûlîlk xanim

Kûlîlk xanim
@rrengin
Dizanî; Hềvi di axa hisk de kûlîlkan vedike.
"Sen dünyayı kafanın içi gibi ipsiz sapsız şeylerle dolu mu zannediyorsun?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hislerim beni şimdiye kadar asla aldatmamıştır.
"Sen bütün büyük laflarına ve dillere destan olan zekana rağmen asla ciddi bir insan olmayacaksın!"
Kalk, iki gözüm, iskeleye geldik. Günün birinde ya çıldıracağız, ya dünyaya hakim olacak.
Insan Bir Şey Yapmalı, öyle bir şey ki. Yoksa hiçbir şey yapmamalı. Düşünüyorum: elimizden ne yapmak gelir yok? Hiç!..