Rewşen

Rewşen
@rsnn
“Kalbin temizse hikayen güzel biter.”
Artık acı çekmek içinde hislerim kalmamıştı.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Ona hiçbirşey acı vermiyordu artık, bir Yeri ağrımıyordu, yanıp kül olmuş bir ağacın kavuğu gibi boş ve kapkara olmalıydı içi.
Ölüm ne kadar da basitleşti . Eskiden Biri öldüğü vakit insanlar yıllarca radyo bile açmazmış. Ama şuan insanlığın yok olmaya başladığı vakitte ölüm de , ölen de çok umursanmıyor . Yazık maneviyatımız yok oluyor farkında bile değiliz .
Edebiyat
Insan olmadan baba olanlar var.
Psikoloji
Doğru yerde vazgeçmek hayat kurtarır.
1000Kitap