Rewşen

Rewşen
@rsnn
“Kalbin temizse hikayen güzel biter.”
Belki birgün kalbimi yormayan birine denk gelirim diye yaşıyorum.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Insanları kötü yapan yine insanlardır.
Bazen unutmak hastalık değil, hediyedir.
Psikoloji
Ruhum çoktan öldü, geriye kalan sadece bedenimi öldürmemdir.
Yalnızlığa yeterince sahibim.