Rewşen

Rewşen
@rsnn
“Kalbin temizse hikayen güzel biter.”
Bu dünya da herşey karşılıklıdır. Insanlar Tanrı önünde eşittir, ama hayattan zekaları, becerileri, azimleri ve kazanma hırsına bağlı pay alırlar. Bu yüzden mutlak eşitlik yoktur.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Çok tuhaftı ağlayamadım ama ruhum paramparçaydı.
Zira bilindiği gibi dünya da hiçbir şey, hiçlik kadar büyük bir baskı yapmaz insan ruhunda.

Rewşen

, bir kitap okudu
Puan vermedi·512 syf.·
2021 25. kitabı
Jojo Moyes
8.5/10 · 2.273 okunma
Hepimiz sırtımızda ve elbiselerimizin altında gözlerimizin içinde bir müstakbel ölü gezdirmiyor muyduk .