rubar yağan

rubar yağan
@rubarygn
Çok geçten daha kötüsü yoktur hayatta
Her şey benden önce olmuşsa,bana olacak bir yer,durum kalmıyor muydu? Bana ait tek kişilik bir iskemle,oda yok muydu bu dünyada
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ölümü umursadığı yoktu; ama yaşam çok şey demekti. O yüzden de idam hükmü verildiği andaki duygusu korku değil, özlem oldu.
Varlık yokluğu içerir,yokluk hiçbir şeyi Orhan Alkaya
Edebiyat
Hiçbir zaman öyle kendiliğinden güzel olan bir şeyi seviyor değiliz,dikkat ederseniz Ulus Baker

rubar yağan

, bir kitap okudu
Puan vermedi·592 syf.·
32 günde okudu
·
2025 30. kitabı
Stephenie Meyer
8.2/10 · 18,3bin okunma