Yaşam, pek çok defosuna rağmen deneyimlenmesi, sonuna kadar gidilmesi, tüm imkanlarının kullanılması ve her ne kadar ölüme zincirlenmişsek bile, tutunulmaya çalışılması gereken bir şeydi. Biz kendimizi varlıkta bulduk ve ne olacağımızı kendimiz kararlaştırdık. Ve ne olacağımızı da kendimiz kararlaştıracağız.
Daima kendi eleştirilerimin hedefi oldum, canım yansa bile yandığını söylemem, aklım ve bedenim bana farklı yollardan bağırmadığı sürece bir şeylerin ters gittiğini kabul etmem ve canımın yanmasının sebebinin zaten kendim olduğunu düşünürüm.