Hüseyin KAPLANER

Pazartesi ama motivasyon saçıyorum.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
''...Beni anlamıyorlardı zararı yok. Zaten beni daha kimler anlamadı...''
Ne yazık ki insan zamanın değerini öğrenene kadar ömür bitiyor.
"Delilik varolmuş bir zekanın yok oluşudur; Aptallık, varolmamış bir zekanın varolmamaya devam edişidir. *Deliliğin hiç olmazsa mazisi şanlı. Aptallığın şerefli bir tarihi bile yok!... "
"Düşünce öldü Bir ölülük sindi ellerime Bir ölülük bana sindi."