Kitabi ilk okudugumda 10.sayfadan itibaren agirlastigini hissedip biraktim fakat eksiklik duygusu da olustu. Simdi tekrardan elime aldim ve 2 haftada bitirdim cunku gercekten benim merak ettigim sorular ve birbirini desteklerken elestiren yargilari bir arada bulmak cok keyifli. Bu kitaptan yani filozof ve dusuncelerinden sunu cikardim: bazi dusunceleri yapboz parcalari gibi. Bunu bu kitapta felsefe ogretmeni legolara benzetiyor. Hakli, ama yapboz parcalari daha onceden bir sekil almis ve kendine uygun eşle birlesir. Buradaki yapbozlar filozoflardir. Fakat legoda sekli bastan biz olusturabiliriz. Iste felsefe de lego parcalari gibidir.