Eda

Eda
@ryuzaki_
Birbirimize rastlamadan evvelki hayatımız sahiden birbirimizi aramaktan başka bir şey değilmiş
Sayfa 109·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Onun kafasında bir müddet yaşamak için neleri feda etmem ki?
Sayfa 68·Kitabı okudu
İlkbahar gibi bir mevsimi olan bu dünya, üzerinde yaşanmaya değer…Ne olursa olsun…
Sayfa 61·Kitabı okudu
“Bir Mayıs akşamıydı gezinmeye çıkmıştım” diye söz açtığımız, ötekilerden ayrı tuttuğumuz akşamlar gerekliydi.
Sayfa 53·Kitabı okudu
Tespit dediğin
O gün babam için mi yoksa Füsun cenazeye gelmediği için mi acı çektiğimi soran okurlara ve müzegezerlere, aşk acısının bir bütün olduğunu söylemek isterim. Gerçek aşk acısı, varlığımızın en temel noktasına yerleşir, bizi en zayıf noktamızdan sımsıkı yakalar ve diğer bütün acılara derinden bağlanarak bütün gövdemize ve hayatımıza hiç durdurulmayacak bir şekilde yayılır. Eğer umutsuzca aşıksak, baba kaybından en sıradan talihsizliğe, mesela anahtarımızı kaybetmeye kadar her şey, diğer bütün acılar, dertler ve huzursuzluklar, her an yeniden kabarmaya hazır olan bu asıl ıstırabımızın tetikleyicisi olur. Benim gibi aşk yüzünden bütün hayatı altüst olmuş biri, diğer bütün dertlerinin çözümünün de aşk acısının sona ermesiyle mümkün olacağını sandığı için, içindeki yarayı istemeden daha da derinleştirir.
Sayfa 215·Kitabı okudu