"Kitaplar işe yaramıyor. İnsanın yanında olacak birine ihtiyacı var"
İnlemeyi andıran bir sesle devam etti:
"İnsan yanında biri olmazsa delirir. Kim olduğu hiç önemli degildir, yeter ki yanında olsun"
Ağlamaya başladı.
"Sana bir şey diyeyim mi? İnsan cok uzun süre yalnız kaldı mı hastalanır, yalnızlıktan hastalanır "
"İnsanın yüreğinin iyi olması için akla ihtiyacı yoktur. Bana zaten bu ikisi birlikte pek olmuyor gibi geliyor. Gerçekten akıllı bir adama bakıyorsun, hiç de iyi biri olmadığını görüyorsun "
Kitaplar unutmaktan korktuğumuz bir sürü şeyi depoladığımız kapların bir türüydü yalnızca. Hiç sihirli bir tarafları yok. Sihir sadece kitapların söylediklerinde, evrenin parçalarını nasıl dikerek bizim için giysi haline getirdiklerinde.