En sevdiğim şiirlerden
..."oysa ben bir akşamüstü oturup turuncu bir yangının eteklerine, yüreği avuçlarımda atan bir can yoldaşıyla dünyayı ve kendimi tüketmek isterdim.” ömür hanımla güz konuşmaları | ş. erbaş
Edebiyat
Gökyüzünü öpmek isterdim Ömür hanım, gözlerimle değil dudaklarımla Yoruldum bulutları kirpiklerimde taşımaktan. Delilik mi dedin? Kim bilir...Belki de yerde sürünmenin bir tepkisidir bu, ya da ne bileyim bilinçsiz bir aykırı olmak duygusu Gökyüzü de olmak isteyebilirdim değil mi? Kim ne diyebilir ki? Ş.Erbaş🌱
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ahhh, ne acı sevdiğini kaybetmek...
Ölümü senden mi öğrenecektim Soluğu canımdan çekilen kadınım. Ş. Erbaş
Sevgi bile yük olur acemi yüreklere. bir sorular yığını olarak, kavranmamış kalır dünya.. S Şükrü Erbaş
Yandım yandım yandım yandım ah ki ne yandım
Bir gönül üşümesi bu Isınmak icin eğildiğin ocak külüyle boğuyor seni Pervane s(53) ❤️‍🔥
1000Kitap