Gökyüzünü öpmek isterdim Ömür hanım, gözlerimle değil dudaklarımla
Yoruldum bulutları kirpiklerimde taşımaktan. Delilik mi dedin?
Kim bilir...Belki de yerde sürünmenin bir tepkisidir bu, ya da ne bileyim bilinçsiz bir
aykırı olmak duygusu
Gökyüzü de olmak isteyebilirdim değil mi?
Kim ne diyebilir ki?
Ş.Erbaş🌱