helen

helen
@s4uvemoi
“toplum düşüncesi uykuda; cehalet ise zirvedeydi.”
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
“kimsesi yoksa delirir insan. kim olduğu hiç önemli değildir, yeter ki yanında biri olsun. inanın bana, insan fazla yalnız kaldımı, hastalanır.”
hepsi yaralar, sonuncusu öldürür.