Hayatın içinden bir kitap! Verdiği örneklerle ne yapmamız, nasıl yapmamız gerektiğini gerekçeleriyle bize gösteriyor ama anlayamadığım şey babaların neden bu kadar sürecin dışında kalması gerektiği... Kitapta katılmadığım tek nokta burası oldu, onun dışında gayet başarılı bir kitaptı.