2023'te bitirdiğim ilk kitap. İnsanın hırsları tarafından nasıl yenilip bitirildiğini çok güzel anlatmış. Her şeyin güzellik ve gençlik olmadığını, hayatta bunlardan çok daha fazlasının olduğunu usta yazar gözlerimizin önüne seriyor. Hayat dersi niteliğinde okunması gereken bir kitap. Özellikle bazı zevkler adına kendinden geçmeyi düşünen okurlara tavsiye ederim.