Kadir AYDIN

Kadir AYDIN
@sairbeyfendi
DEVRİKLİK BAZEN TAMAMLANMAKTIR..!
çok ağlıyorlar,hiç yorulmuyolar seviş'me'ye günah diyorlar savaşa giriyorlar "Tam da bu esnada üzerimize bombalar yağdırıyorlar" yokuş çıkmayı maarifet sanıyorlar, akan kanları görmüyorlar. Telgrafın tellerini kurşunlayınca, kuşların yâre gideceğini hesaba katmıyorlar. Cümlenin sonuna yüklemi koyunca, Kalbin sonunda devrileceğini hiç umursamıyorlar. onlar seni sevdiğimi hiç bilmiyorlar yüreğimden dilime bir devriklik düşüyor. -Seviyor ben seni-
Şiir
Reklam

Kadir AYDIN

, bir kitabı okumaya başladı
Nuri Pakdil
8.8/10 · 1.688 okunma
- İçimdeki atomları parçala sevgilim her tarafımı erler sardı gösteremiyorum yaramı eğer bu bir muhtıraysa çağırın muhtarı gelsin ayaklansın herkes Prosedüre gerek yok protokol de allah var! İçimdeki atomları parçala sevgilim bak ben çok kazık yedim bu dünyadan hesabını da ödedim üstüne bahşiş bıraktım üstüme hırka bile ördü annem iki numaralı şişlerle inanmazsan kanıtlarım
Şiir

Kadir AYDIN

, bir kitap okudu
Puan vermedi·339 syf.·
2018 9. kitabı
Cemil Meriç
8.7/10 · 25,4bin okunma