İrem

İrem
@sakinsenkuslarauyma
Canımla besliyorum şu hüznün kuşlarını.. Üstünden çok zaman geçti bunların, ama benim hüznüm hepsinden eski. Yoksa ben nasıl yenilenirim.
Başka ne kalıyor ki elimizde, zaten?… Hep unutamadığımız anılar oluyoruz işte… Unutmamağa çalıştığımız… Ama… Ama—
Sayfa 200 - metis
Edebiyat
Reklam
Onun niye az uyuduğunu galiba anladım. Burada insan ne kadar az uyursa uyusun, dinlenmiş oluyor.
Sayfa 116 - Sia kitap·Kitabı okuyor
Edebiyat
kayıp gider sonunda birinci tekil kişi ve kokular uçup gider bir garip boşluk kalır
Sayfa 21 - Can
Şiir
İnsan, geç yaşlarında da nasıl mutlu olunacağını bilseydi ya da mutsuzluk pahasına cesur olabilseydi ne iyi olurdu.
Sayfa 110 - Sia kitap·Kitabı okuyor
Edebiyat
Hayatta her şeyin bir sebebi olmalı mı sizce? Ya da biz, hayatlarımızla ilgili sebeplere hâkim miyiz? Bilmiyorum... Bilmemek çok güzel bir şey, biliyor musunuz? Bilmiyorum, bilmiyorum... Çünkü bilmem gerekmiyor... Bildiğim şeyleri de artık bir an önce unutmak istiyorum... Yine ve her zaman sizi düşünmek istiyorum.
Sayfa 107 - Sia kitap·Kitabı okuyor
Edebiyat
Reklam