Bazen yanılmayı o kadar çok istiyor ki insan. Dünya tersine dönsün , düşündüyün gibi olmasın. Ama işte 6-cı hissi kuvvetli olmayanlar anlamaz. Ya da buna insanları iyi tanıyoruz diyelim. Ya da yaşımız az olsa da çok yol kat etmiş, hayatın iyi kötü yüzlerini görüb, artık sonunun ne olacağını tahmin ede biliyoruz artık. Bazen güzel ama sadece bazen, çoğu zamanda çok kötü bir şey . Diyorum ya bazen yanılmayı o kadar çok istiyor ki insan