Yeni ek ya da kök üretmek ya da kelime üretmek yaratıcılığa mı girer? Yoksa uydurukçuluğa mı? Yaptığımız şey yaratıcılık mı? yoksa Türkçeyi tahrif etmek mi nasıl Emin olacağız? neye göre emin olacağız?
Cevap aranan Bir diğer soru ise şu: Tüm Türkler bir araya gelmiş Türk Dil kurallarını bulmuş, ondan sonra bu Türk Dil kurallarına göre Türk dili mi oluşturulmuş? Şunlar kalın ünlü olsun, şunlar ince ünlü, şunlar yapım eki, şunlar fiilimsi... bu pek mümkün ve mantıklı görünmüyor.