Açık söylemek gerekirse kitaba adapte olmakta zorlandım ve sanırım kitabın dili benlik değildi.Kitap bitmek üzereyken güzel bir hal aldı bana göre.Bittikçe sevdim gibi bir durum oldu.Sonuna doğru geldiğimde içim böyle bir hüzünlenmedi ,buruklaşmadı değil yani galiba okuduğuma pişman olmadım,okuyabilirsiniz :)