Kitabı çok beğendim ve yazar beni babasına yönlendirdi şu an monte cristo kontunu keyifle okuyorum öncelikle teşekkür etmek istedim. Armand’ı bir önyargıyla tanımaya başladım çünkü anlatıcıyla ilk karşılaşmalarında aşkını terk ettiğinden ona haksızlık ettiğinden bahsetmişti. Sonra onun da bir kurban olduğunu anladım. Güzel bir aşk hikayesi aşk için nelerden vazgeçilir ya da nelere tahammül edilebilir sorularını kendime yöneltmeme sebep oldu, cevabını veremedim. Kahramanlarımız aşk için oldukları kişilerden vazgeçtiler bu yönüyle çok cesur bir hikayeydi. Ancak sonunda hayatın gerçekliğiyle sarsıldı o muhteşem aşkları. Biraz basit bir önerme olucak belki bu kadar indirgemek doğru mu bilmiyorum ama belki de güvenli limanları tercih ettiğimden böyle düşünüyorum günün sonunda davul bile dengi dengine. Ben iki günde okudum elimden bırakamadım kitabı hatta ayrılık vaktinin geldiğini anladığımda bıraktım normalde bir günde gayet rahat bitirilebilir. Çok akıcı ve keyifli bir kitaptı.