Samet TAŞ

Samet TAŞ
@sam3t
Sanat icracısı
MTÜ Sahne Sanatları Tiyatro-Çomü tiyatro
Çanakkale
10 Kasım
11 okur puanı
Eylül 2016 tarihinde katıldı
9/10
·159 syf.··
2019 4. kitabı
Sahnelediğimiz çok güzel bir kaleme ait kaliteli bir oyun. Adından da anlaşıldığı gibi tersine bir kalem olmuş. Erkek egemen toplumu komedi tarzında iğneleyici ve yeren bir şekilde konusu son derece başarılı bir yapıt yazmış. 'Erkeğin yanı kadının yanıdır- Gece vakti nereye gidiyorsun OĞLUM dur ABLAN'da seninle gelsin...''
Edebiyat
Tersine DünyaOrhan Kemal · Yön Yayıncılık · 19844,120 okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Puan vermedi·168 syf.··
2019 2. kitabı
Eseri bir günde hem de pdf olarak bilgisayarımda okumuştum gözler kan çanağına dönmüştü. Şimdi kafayı mı yedin ne acelen vardı eseri satın alsaydın gözlerini de ziyan etmeseydin diyeceksiniz. eserin gelişi kargo ile 3 günümü alacaktı ve ben ertesi gün ''Antony'' karakterinin tiradını canlandıracaktım. Ama okumaktan hiç sıkılmadım zaten William Shakespear gibi kalemi çok sağlam bir yazarın okuyucuyu sıkma ihtimali olanaksız. Gerek şiirsel dili gerek olay örgüsü gerekse her karakterden çıkardığın ders ve yazarın eserlerinde kendini bulup ve kendini sorgulaman bunlardan ders çıkarmanın verdiği haz okuyucuyu nasıl sıksın. (SENDE Mİ BRUTUS) ve o anki şaşkınlık ve hayal kırıklığı.
Kültür-Sanat
Julius CaesarWilliam Shakespeare · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 20215,9bin okunma
9/10
·82 syf.··
Beğendi
·
2019 1. kitabı
Eserdeki bu tirat her şeyi özetliyor zaten. Ben çok beğendim umarım sizde beğenirsiniz ki zaten beğeneceğinizden eminim. Kalemi sağlam abilerimizden güzel bir eser. NOT: Şu ''ADAM''a da bir oda bulursak sevinirim :D NURİ – Bir kere Zonguldak’a gitmiştim, yıllarca önce… Karanlıktı abicim… (Sessizlik.) Kömür madenlerinde çalışıyordum o zamanlar… Grizu patlar, herkes ölür, geriye kalanlar çalışmaya devam eder, yine grizu patlar, yine herkes ölür… geriye kalanlar çalışmaya devam eder… Ama bir gün geldi ki.. kravatın icadını açıkladım abicim. Kravat abicim.. boyunbağı.. hani “kravatsız girlmez” derler ya.. işte oradaki kravat.. (Bir elinde tabanca, öbüründe Dom Perignon) Madendeydik abicim.. ineli on saat olmuştu… Hepimiz öksürüyorduk… Birisi başlıyordu kısa bir öksürük solosu geçmeye.. derken bir diğeri katılıyordu.. derken bir üçüncü, dördüncü derken onlarca, yüzlerce, binlerce insan öksürmeye başlıyordu… Senfoni gibi! Feci bir durum abicim.. bildiğin gibi değil.. orada.. o gün aklıma geldi abicim… Kravat abicim.. boyunbağının icadını icat ettim orada, yerin yedi kat dibinde… Şöyle dedim kendi kendime: Uygar insan öksürmez. Doğrudur ha, kaç yüz kere gözlemiştim, o herifler hiç öksürmüyordu.. karıları da öksürmüyordu, çocukları da… Çünkü uygardılar… Neden uygardılar abicim ve biz neden uygar değildik ve ha babam öksürüyorduk? Ha? Sorarım size ulan dedim kendime içimden bağırarak! Biz neden öksürüyorduk durup dururken?! Dokuzuncu koridorda bir patlama oldu abicim.. ben bunları düşünürken… Bütün galeri çökmüş.. ertesi gün öğrendim… 44 ölü.. yaralı filan yok.. zaten o meslekte ya ölürsün.. ya da yaşarsın.. ikisini de öksürerek yaparsın ama.. ama.. neden, neden, neden öksürüyorduk acaba? (Sessizlik.) Uygar değildik. Neden uygar değildik? Kravat
Kültür-Sanat
Yangın Yerinde OrkidelerMemet Baydur · Remzi Yayınevi · 199148 okunma