Samet

Samet
@samet19077
FENERBAHÇE
"Ne önemi var ki; hayat, yaşadıklarımızdan çok hayal ettiklerimiz değil mi zaten?"
Alıntı
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Aşk komiserim, aşk. Bildiğin delilik... Aşk dedin mi orada dur. Akıl filan çalışmıyor."
Alıntı
"Sonu mutlu biten bütün aşk hikayeleri, birkaç cümleden fazlasını hak etmez zaten!"
Alıntı
"Yanımda olmanı istiyorum" diyemediğim için "bu yağmur içimi ıslatıyor" dediğimi nasıl anlamaz?
Alıntı