Samet Aksoy

Samet Aksoy
@sametaksoy55
Ölmek bir şey değil, yaşamamak korkunç..
Sen bilmezsin ama, Oğuz atay demişti;
Sevmek yarıda kalan bir kitaba devam etmek gibi kolay bir iş değildi. İşte ben o büyük işe kalkıştım. Seni sevmek gibi büyük kocaman bir iş.. Yanımdayken; Gülümsemesine bakıp içinden "bu şimdi benim mi" diye çaktırmadan sevinmek, ya da aradan çok zaman geçer, bazen bir kaç mevsim, bir kaç insan, bir kaç anı, bir kaç acı.. Her şey biter, hesaplar ödenir, defter kapanır. Sonra olmadık bir zamanda, olmadık bir yerde saçma sapan bir karşılaşma olur. Sonra... Sonra bir şey olmaz. Çünkü hesap etmediğin bir kalbin vardır. O ne ayların, ne yılların geçmesine aldırış etmeden, ilk gün gibi taptaze seviyordur.. Omuzdan öpmek diye bir şey vardır. Yüküne ortağım der gibi. Hep yanındayım der gibi.. Öyle güzel. Eğer bu aşk değilse, ben sana daha önce kimsenin kimseye olmadığı bir şey oldum...
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sonlar
Ölmek bir şey değil, yaşamamak korkunç.
Sayfa 1689 - İş Bankası Kültür Yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat