Samet Aksoy

Samet Aksoy
@sametaksoy55
Ölmek bir şey değil, yaşamamak korkunç..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
... yalnızca aylağın tekiydi. Az mıdır şu dünyada kimseciklere tek bir yararı dokunmadan, tek bir yararlı iş yapmadan aylak aylak yaşayıp giden insan ?
Sayfa 310·Kitabı okudu
Ucuz olan tek şey dünyanın kahrı; dünyanın kahrını çekmek bedava!
Sayfa 6 - Cilt II·Kitabı okudu
Roman
Bir düşmanınız varsa, iyilikle karşılık vermeyin onun kötülüğüne: çünkü bu tavrınız onu utandırır. Aksine, onun da size iyi bir şey yapmış olduğunu kanıtlayın.
Alıntı
Ey güzel insan, sen de onun gibi bir tutkunun esiriysen, onun acıları sana avuntu olsun, eğer yazgından veya kendi hatandan dolayı bir arkadaş bulamıyorsan, bu küçük kitap dostun olsun.
Sayfa 1·Kitabı okudu
Roman