Doğduğundan beridir Koca Ayı yalnız başına sol yanı eksik yaşamaktaydı. Sonra sen geldin. Güldün. Sarıldın. Gönlümdeki en kurak topraklar, papatya bahçesi oldu. İlk başlarda oyun arkadaşı olsalarda Koca Ayı anlamıştı aşka yürümek istiyorsa, papatyalı yollardan gitmesi gerekiyordu . Bu yolun başında onu bekleyen bir Maşa vardı . Gülüşünde toplamaya kıyamadığı papatyalar vardı. Artık öylesine seviyordu ve öylesine sevdalıydı ki Maşasına , onun kokusuna sığdırmıştı tüm hayallerini... Ve artık Maşası yanındayken asla üzülemezdi , çünki ona asla ama asla izin vermezdi...❤ A.Yılmaz
“Aşk birisine şiddetle sarılma, onunla aynı yerde olma özlemidir. Onu kucaklayarak, bütün dünyayı dışarıda bırakma arzusudur. İnsanın ruhuna güvenli bir sığınak bulma özlemidir.”(Aşkın kırıntıları dökülerek süslüyordu mutlu sonsuzun yollarını...)
JULİET
Binlerce kez iyi geceler sana!
ROMEO
Binlerce kez beter olsun gece, senin ışığın yoksa.
"Bütün gecelerimi aydınlatan yıldızlı gökyüzüm seni çok seviyorum ❤"