Ben ne beğendim ne de pek zevk alabildim. Kendi aralarında evde kalmış kendilerine yeni heyecanlar arayan birkaç kadının Toplanıp yakınlarında ki gerçekleşen cinayeti macera arayışındalarmış gibi vurgulamaları bana çok bağnaz ve vasat geldi ve bitirmek için okuduğum kitaplardan biri oldu.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Öncelikle bu kitapta bende bıraktığı o güzel izi, o lezzetli tadı ve eşsiz hazzı sizle paylaşmalıyım diye düşündüm mazur görün zira özellikle bu ve benzeri bana hitap eden güzel kitaplar bende çok sevdiğim bir tatlıyı yemek gibi güzel izler bırakmasıyla aynı. Konuya dönecek ve değinecek olursak söyleyeceklerim şudur ki en sevdiğiniz tatlı vb. bir dükkana en çok yemeyi hayal ettiğiniz mamül için sıradasınız lakin sıradayken güzel ve demli bir muhabbete şahit oluyorsunuz ve usulca oraya yaklaşıp mesafeyi kapattığınızın farkında olmadığınız gibi. Aslında bulunduğunuz yerde kimsenin olmadığını kuru bir gürültüden ibaret olduğunun aslında farkına vardığınız gibi üstelik bu böylesine bir yalnızlığın veya kimsesizliğin farkına sonradan vardığınız gibi muhabbet aslında gözlerle ve bakışlarla kurulmuştur ama itiraf etmek gerekirse muhabbet sonlarına doğru sabahı etmişken tonla laf etmişsinizdir çenenizden yorulmuşçasına ve ordan ayrılmak istemezcesine.