Aylarca çalıştık, yorulduk, bazen umutsuzluğa kapıldık ama vazgeçmedik. Bugün ise uzun bir maratonun sonuna geldik ve YKS'yi geride bıraktık.
Artık sonuçları bekleme zamanı. Ne olursa olsun, bu süreçte gösterdiğimiz emek, sabır ve mücadele hepimiz için büyük bir başarıdır. Kendimizle gurur duymayı unutmayalım.
Bu yolda yürüyen tüm arkadaşlarıma gönüllerindeki sonuçları almalarını diliyorum. Umarım emeklerimizin karşılığını alır, hayallerimize bir adım daha yaklaşırız.
Hepimize geçmiş olsun ve bol şans 🍀