İMZALI KİTAP ÇEKİLİŞİ
🎁 10 Kişiye İmzalı Kılavuzun Pusulası Hediye! Her kitabın yeni bir okurla buluşması benim için ayrı bir mutluluk. Bu yüzden 10 kişiye imzalı Kılavuzun Pusulası göndereceğim. Katılmak için yapmanız gerekenler: 📝 Yoruma “Katıldım” yazmak. 📌 Şimal Yıldızı’nı okuyacaklarınıza eklemek. 📦 Önemli Not: Kitaplar PTT Kargo ile gönderilecektir. Kargo ücreti alıcı tarafından karşılanacaktır. 🗓️ 3 Temmuz Cuma günü kazananlar açıklanacaktır. Katılan herkese şimdiden teşekkür eder, bol şans dilerim! 🍀
Şans diliyorum..
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Çok hayalim vardı ama hiçbiri olmadı; Şans mı, kader mi bilemem. Belkide bazı hayaller, sadece kalpte yaşamak için var…
Duygu ve Düşünce
Moralim biraz daha inerse petrol bulacak şans dileyin
1000Kitap
Şükür...
Kendimi hayatta şanssız sayardım ancak bu operasyon sonrası ne kadar çok sevenim olduğunu görünce mutluluktan gözlerim doldu. Hayattaki şans ve mutluluk, ne zengin olmak ne muhteşem bir arabaya binmek, ne bir villada oturmak, ne harika bir kariyer yapmak… bunlardan çok daha anlamlı ve önemli bir şey var o da zor anlarında elini tutabilecek, sana güç verebilecek dostlar biriktirmek bence… Ben bu anlamda çok şanslı ve mutlu bir insanım… Benim için endişelenen, Yalnız kalmama izin vermeyen Ameliyattayken dualarını esirgemeyen Ziyaretime gelen Telefonla arayan Benim için çeşit çeşit yemekler yapan, Evimi çiçek bahçesine dönüştüren Canım Aileme Ömürlük Dostlarıma Değerli velilerime ve her biri canımın içi olan öğrencilerime sonsuz teşekkür ederim. İyi ki varsınız 🙏 En kısa sürede tekrar sağlıklı günlerde bir arada olmak dileğiyle 🍀 Hepinizi çok seviyorum 💞
Eğer yolum sana düşmeseydi senden habersiz yaşayıp gidecektim bu dünyada. Ama şans yüzüme güldü seninle tanıştım. Bu tanışmanın en güzeliydi. Sabah namazlarımda sevdiklerime Fatiha gönderdikten sonra dua ederdim sana. Rabbim onu iyi kıl, içindeki tüm derdi kederini omuzlarıma yükle, çareler içinde çaresiz bırakma, dayanma gücü yok onun omzum onun limanı olsun diye. Ve son cümle beni rahat bırak yeter ya ile bitti. Oysa sadece büsbütün bit sevgiydi içimde yeşeren. Rahat bıraktım artık seni, hoş sıkıp bunaltmışlığım da yoktu. Kaldıramadığım bir hayatım var zaten. Beni bu hayattan usandırma yeter artık.
Alıntı