Ben payıma düşeni aldım. Önüme kemik atıldı. Şimdi büyük şeyleri hak edenlere yetişsin. Hak ettim. Hiçbir şey yapmasa Bir yürüyüşe çıkarır ya da bir şarap şişesi alır gelir balkonda otururuz falan diye düşünürken ben... Romantik bir şeyler işte... Adam beni bir daha görmeyi bile düşünmüyormuş. Bu kadar salağım. Neyse herkesin heyecanı telaşı başka. Bu kez gerçekten hak ettim.
Kim demiş haram bilmez Hayyam Ben helali haramı karıştırmam Seninle içilen şarap helaldir Sensiz içilen su bile haram Ömer Hayyam
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
- O Tanıdığım Kadın Değilsin
Karşımda konuşan sanki sen değilsin, Tamam git uzaklaş artık, düştün gözümden. Ümitsiz bir aşka verecek gönlüm yok benim, Unut onca anıyı, hatırayı, yırt yak resimleri. Canımdan can isteyen sen değil miydin? Bu gönlün iflah olmamış, senin günahın çokmuş. O benim tanıdığım kadın gitmiş, yerini başkası almış, Konuşsan aşk değil, bir ayrılıktan paylanmış gözyaşı. Söyle, senin için ağlayan kimdi, ben değil miydim? Kırık kadehlerde kendini görüp delirmişsin. Boşuna arama kırılmış kadehteki şarap tadında tadımı, Seni seven adamı iki dudağının arasında öldürüp aklına gömdün... -turna 26.06.2026
Şiir
İnan bana sevgilim inan Evimde şenliksin, bahçemde bahar; Ve soframda en eski şarap...
Şiir
"...Sende seyrediyorum denizlerin en mavisini. Ormanların en kuytusunu sende gezmekteyim, Senden kopardım çiçeklerin en solmazını. Toprakların en bereketlisini sende sürdüm, Sende tattım yemişlerin cümlesini. Desem ki sen benim için, Hava kadar lazım, Ekmek kadar mübarek, Su gibi aziz bir şeysin; Nimettensin, nimettensin! İnan bana sevgilim inan, Evimde şenliksin, bahçemde bahar; Ve soframda en eski şarap... -CAHİT SITKI TARANCI
Alıntı
Yüreği taştan bir kaderin esiriydim ve yakabilirdim tüm kenti...
ölüm, bir odanın içinde dans ediyor. yatağımın çevresinde, elinde bir gitar; neşeli bir parça gibi çalıyor. ölümün yanına gitmek ve ona sarılmak istiyorum. sonra karşımda bir adam, Diego. fısıldıyorum ona, "benim ölümüm sen ol istiyorum. kırık kaburgalarımla, sana sarılmak için burdayım. aç koynunu sevgilim, sana güzel ölümler getirdim." uzun bir sessizliğe büründü her şey zaman o an duruyor ve karşımda tepkisiz kalan Diego. dünyanın ağırlığını bitkin bedenimde hissediyorum. gözden kayboluyor, elimi uzatıyorum dokunamıyorum. bir hayaldi belki de, gerçek gibi bir hayal... yitiriyorum kendimi, tanrı meleğini baş ucumda bekletiyor. karanlık ve sessiz bir odanın içine gömülüyorum. yitiriyorum zamanı, ruhumu teslim ediyorum.