Ş. D.

Ş. D.
@sardunya17
Biz onlara benzemeyiz. Niye mi? Çünkü... çünkü yanımda sen varsın, beni kollarsın, senin için de ben varım. Niyesi bu işte.
Reklam
Bu yüzden bil ki ancak aşk acısı çeken bir yıldız, yok olmaya gönüllü olduğunda solacak...
Sayfa 311·Kitabı okudu
Doğruydu. Bazı şeyler geri gelmiyordu, insan bir daha geriye dönemiyordu. İnsanın içinde bir şeyler ölüyor, yanıp kül oluyordu...