Ne demiş Yunus, Gelin Tanış olalım işi kolay kılalım, sevelim, sevilelim bu dünya kimseye kalmaz,
Yaşamın temelinin SEVGİ olduğuna inanan
okudukça, insanları gördükçe artık Nihilist.
İşte bu kadar basit herşey anlaşılmamak
Birbirine en yakın insanın arasındaki uçurummuş
Ağlamadan uyuyamadığımız gecelerde,
Gözyaşımız sel olup şehri götürse
Neden ağladığını anlamaz kimse,
Anılarda kalsın bu dize..
Hatırlatsın...
Nasıl ağır bir
İmtihanda olduğumu...
Ömrüm var ise seneye..
Nilgün Marmara
Felsefe yüksek bir dağ yoludur... ıssız bir yoldur ve yukarı çıktıkça daha da ıssızlaşır. Bu yolu her kim izlerse hiç korkmamalı, her şey geride bırakmalı ve kış karında güvenle ilerlemelidir.... Kısa süre içinde altındaki dünyayı görür, kumsalları ve bataklıkları gözünün önünden kaybolur, düzgün olmayan noktaları düzelir yırtıcı sesleri artık kulağına ulaşmaz. Ve yuvarlaklığını da görür kendisi her zaman saf serin dağ havasındadır ve güneşi görür, oysa aşağıdaki herkes gecenin karanlığıyla kuşatılmıştır.
ARTHUR SHOPHAUER
Şaşaa, rütbe ve unvan genç kızların yüreği üzerinde baştan çıkarıcı bir etki yaratıp onları evlilik düğümü ile bağlar.... bu onları hayatları boyunca en büyük cezaya katlanmak zorunda bırakan yanlış bir adımdır