Yılmaz Çakır

Yılmaz Çakır
@sargeant
Ne demiş Yunus, Gelin Tanış olalım işi kolay kılalım, sevelim, sevilelim bu dünya kimseye kalmaz, Yaşamın temelinin SEVGİ olduğuna inanan okudukça, insanları gördükçe artık Nihilist.
İşte bu kadar basit herşey anlaşılmamak Birbirine en yakın insanın arasındaki uçurummuş Ağlamadan uyuyamadığımız gecelerde, Gözyaşımız sel olup şehri götürse Neden ağladığını anlamaz kimse, Anılarda kalsın bu dize.. Hatırlatsın... Nasıl ağır bir İmtihanda olduğumu... Ömrüm var ise seneye.. Nilgün Marmara
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Felsefe yüksek bir dağ yoludur... ıssız bir yoldur ve yukarı çıktıkça daha da ıssızlaşır. Bu yolu her kim izlerse hiç korkmamalı, her şey geride bırakmalı ve kış karında güvenle ilerlemelidir.... Kısa süre içinde altındaki dünyayı görür, kumsalları ve bataklıkları gözünün önünden kaybolur, düzgün olmayan noktaları düzelir yırtıcı sesleri artık kulağına ulaşmaz. Ve yuvarlaklığını da görür kendisi her zaman saf serin dağ havasındadır ve güneşi görür, oysa aşağıdaki herkes gecenin karanlığıyla kuşatılmıştır. ARTHUR SHOPHAUER
Sayfa 216
EVLİLİĞİ GENÇLİKTE ALINAN VE YAŞLILIKTA ÖDENEN BİR BORÇ OLARAK GÖRÜYORUM.... ARTHUR SCHOPENHAUER
Sayfa 157
Şaşaa, rütbe ve unvan genç kızların yüreği üzerinde baştan çıkarıcı bir etki yaratıp onları evlilik düğümü ile bağlar.... bu onları hayatları boyunca en büyük cezaya katlanmak zorunda bırakan yanlış bir adımdır
Sayfa 55
Felsefe
Bana bir melek dokundu, sevgiyle... Paris Kadını Filminden...