berceste

berceste
@saudaadee
“aşk mıdır sinem içre gelip de câ eyleyen?” music.youtube.com/watch?v=vCtOBpe...
Dilhun
Meşgalesi sürmekte
Ervah-ı ezel
383 okur puanı
Ocak 2026 tarihinde katıldı
İkinci doğumunuz ne zaman oldu? Ya da oldu mu?
İlk doğum; maddi bedenin ebe tarafından doğuruluşudur. İkinci doğum ise mürşid-i kâmilin yardımıyla, insanın kendi içindeki insanlığını doğuruşudur.
Alıntı
Ozz isimli okura yanıt verildi
berceste
Tam da buna uygun başlık olmuş ama 😅
Reklam
İnsanları okumak, bir kitabı okumaktan çok daha yorucu. Kitapların sonu bellidir, sayfaları çevirdikçe sona yaklaştığınızı bilirsiniz. Oysa bir insan, her sabah yeniden yazılan, dipnotları sürekli değişen ve hiçbir zaman tam anlamıyla bitmeyen bir taslaktır.
berceste
İnsan, bitmeyen bir kitap arzulamaz mı zaten? Yinede okumaya devam edin, anlamını kaybederse arşive kaldırırsınız☝🏻
Duydun mu, oğlum? Hadi, eve dönelim
Babası oğluna peşinden gelmesini söyler ve birlikte evden çıkarlar. Babası yaşlı eşeklerinin sırtında, oğlu yanında yürüyerek yola düşerler. Köy ahalisi onları nefretle birbirine gösterir: 'Ne kötü bir baba, oğlunu yanında yürütüyor!' '''Duydun mu, oğlum? Haydi, eve dönelim.' "Ertesi gün baba oğlunu eşeğe bindirip kendi de yanı başından yürümeye koyulur. Köy ahalisi bu sefer de şöyle söylenir: 'Ne hayırsız evlat, yaşlı babasını yürütüp de kendi eşek sırtında geziyor!' '''Duydun mu, oğlum? Haydi, eve dönelim' "Ertesi gün her ikisi birden eşeğin sırtına binerler. Köylüler bu sefer de şöyle der: 'İkisinde de hiç vicdan yok, zavallı hayvancığın üzerine çökmüşler!' "'Duydun mu, oğlum? Haydi, eve dönelim.' "Bir sonraki gün her ikisi de kendi eşyaları sırtlarında yaya olarak çıkarlar yola, eşek de arkalarından gelir. Köy ahalisi bu durumu da şöyle yorumlar: Dünya tersine dönmüş, adamlar yüklerini taşıyorlar, eşek de peşlerinde!' 'Duydun mu, oğlum? Haydi, eve dönelim' "Eve döndüklerinde baba oğluna şöyle der: 'Bana mutluluğun sırrını mı sormuştun? Sen ne yaparsan yap mutlaka birileri yanlış yaptığını söyleyeceklerdir. Sen ne yapmayı seviyorsan ya da neyi yapmayı doğru buluyorsan onu yap, o zaman mutlu olursun!'' Dünya'nın Ruhu
1000Kitap
mukaddes isimli okura yanıt verildi
berceste
Yorumu görünce gidip izledim. Nostalji yaşattı:(
Duydun mu, oğlum? Hadi, eve dönelim
Babası oğluna peşinden gelmesini söyler ve birlikte evden çıkarlar. Babası yaşlı eşeklerinin sırtında, oğlu yanında yürüyerek yola düşerler. Köy ahalisi onları nefretle birbirine gösterir: 'Ne kötü bir baba, oğlunu yanında yürütüyor!' '''Duydun mu, oğlum? Haydi, eve dönelim.' "Ertesi gün baba oğlunu eşeğe bindirip kendi de yanı başından yürümeye koyulur. Köy ahalisi bu sefer de şöyle söylenir: 'Ne hayırsız evlat, yaşlı babasını yürütüp de kendi eşek sırtında geziyor!' '''Duydun mu, oğlum? Haydi, eve dönelim' "Ertesi gün her ikisi birden eşeğin sırtına binerler. Köylüler bu sefer de şöyle der: 'İkisinde de hiç vicdan yok, zavallı hayvancığın üzerine çökmüşler!' "'Duydun mu, oğlum? Haydi, eve dönelim.' "Bir sonraki gün her ikisi de kendi eşyaları sırtlarında yaya olarak çıkarlar yola, eşek de arkalarından gelir. Köy ahalisi bu durumu da şöyle yorumlar: Dünya tersine dönmüş, adamlar yüklerini taşıyorlar, eşek de peşlerinde!' 'Duydun mu, oğlum? Haydi, eve dönelim' "Eve döndüklerinde baba oğluna şöyle der: 'Bana mutluluğun sırrını mı sormuştun? Sen ne yaparsan yap mutlaka birileri yanlış yaptığını söyleyeceklerdir. Sen ne yapmayı seviyorsan ya da neyi yapmayı doğru buluyorsan onu yap, o zaman mutlu olursun!'' Dünya'nın Ruhu
1000Kitap
Mustafa İzgi isimli okura yanıt verildi
berceste
Evet. Anonim bir hikaye🙏🏻
Reklam