Evet ,bu doğruydu, “dışarıdaki dünya”ya henüz alışamamıştım. Bu gerçekliği hala tam anlamıyla kavramış değildim. Bu garip, şaşırtıcı , yeni ve hızla hareket eden dünyanın insanlarının ve yerlerinin bir parçası olduğum gerçeğini kavrayamamıştım. Yıllarca karanlığa ve kendi küçük dünyasına hapsolmuş ve şimdi birden dopdolu dünyaya itilmiş, gün ışığını ilk kez görüyormuş gibi boş bakan ve bu yüzden gözü kamaşmış bir mağara adamı gibiydim.