"En acı olanı da bu: İnsan, kendi düşmanı olduğunu anladığında, artık savaşı kazanma şansı kalmamış demektir. Çünkü kendiyle barışmak, aslında kendi gerçekliğinden vazgeçmek anlamına gelir."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Yalnızlığın, insanın kendisine çarpan bir yankı olduğunu fark ettiğim gün, her şeyin aslında boşluktan ibaret olduğunu anladım. Ama bu boşluk bile, gürültülü bir kalabalığın sahteliğinden daha katlanılır bir gerçeklikti."
"İnsanın kendi içindeki o bitmek bilmeyen derinliği keşfetmesi, dünyanın bütün haritalarını çizmekten çok daha korkutucu ve bir o kadar da yorucu bir yolculuk."
"Artık kimseye bir şey öğretmek ya da kimseyi ikna etmek niyetinde değilim. Sadece kendimle konuşuyorum; çünkü başka birine söylenebilecek sözler, insanı yoran birer ağırlıktan başka bir şey değil."