Sebahat doğan

Birçok şeyin farkında olmasını isterdim.....
Franz Kafka
Reklam
Efendim içki içmenin iyi birşey olmadığını gayet iyi bilirim. Ama sefalet insana içiriyor. Fakirlik ayıp değil ; fakat toplum sefalet içindeki bir insanı alçatmak için elinden geleni yapıyor....
Sayfa 13·Kitabı okudu
Dostoyevski
"Eğer insan kendi yaptığını doğru buluyorsa, diğer insanların buna saçmalık ya da aptallık demelerini bir önemi yoktur.. "
Sayfa 33·Kitabı okudu
1000Kitap
"İnsanlar her zaman kendine yabancı olan şeye hayran olurlar... "
Sayfa 39·Kitabı okudu
1000Kitap
"Korkmak binlerce defa ölmek demektir. Ölümün kendisinden beterdir..."
Sayfa 128·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam