Ben dengem bozukken tek başıma devam ettim,etmeye çalışıyorum.Kimseyi kendi dengesizliklerimle yormadım, kimsenin üzerine düşmedim,düşmekten imtina ettim.Siz umarsızca dengesizliklerinizle üzerime geldiğinizde, özen gösteriyorum, iki tarafın da incinmemesi için çabalıyorum ama dengesizliğinizle benim dengemi de bozduğunuzda sizin düşmenize üzülemiyorum.Sinirleniyorum.Çok büyük uğraşlarla sağladığım dengemi bozmayınız.