M.Kemal ATATÜRK
Hergün güneş doğar; yeter ki açık olsun perdeler...
Sadece profilinde alıntılarını ve yorumlarını beğendiğim kullanıcıların isteklerini kabul ediyorum. Kitap dışı paylaşım yapanlar boşa eklemesin.
Bu kitap, severek okuduğum klasik bir bilimsel kitap. Evet yanlış duymadınız! Kitabın adını ilk okuduğunuzda daha çok bir tarih kitabı sanabilirsiniz, fakat Dünya'nın biyolojik tarihinden bahsediyor. Yerkürenin jeolojik olarak nasıl oluştuğu?, canlı organizmanizmaların biyolojik olarak ilk nasıl var oldukları? Ve bunların tarihi gelişimi (ki buna evrimsel gelişim de denilebilir) ile ilgili sorulara yanıt bulabileceğiz bir eser olduğunu belirtmek isterim.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Şule Gürbüz'ü, Hakan Günday'ın tavsiyesi ile okudum. Ama aşırı derecede zorlandım okurken. Kambur'u ve Öyle Miymiş'i okudum. İkisi de birbirinden zor kitaplardı. Üzerine düşünülmesi gereken cümleler kelimeler... Kısacası yoğun bir anlatım var. Bana göre değildi. Hakan günday'ı çok seviyorum ama Şule Gürbüz bana göre değil kesinlikle.
Öyle miymiş?Şule Gürbüz · İletişim Yayınları · 20162,053 okunma
Bu kitap, severek okuduğum klasik bir bilimsel kitap. Evet yanlış duymadınız! Kitabın adını ilk okuduğunuzda daha çok bir tarih kitabı sanabilirsiniz, fakat Dünya'nın biyolojik tarihinden bahsediyor. Yerkürenin jeolojik olarak nasıl oluştuğu?, canlı organizmanizmaların biyolojik olarak ilk nasıl var oldukları? Ve bunların tarihi gelişimi (ki buna evrimsel gelişim de denilebilir) ile ilgili sorulara yanıt bulabileceğiz bir eser olduğunu belirtmek isterim.