Sakir Cetin

Sakir Cetin
@scetin55
Hayat seksenbeş metrekare bir ev,/Yaşamak bilmem kaç metre doğumdan,/Dünya kırkbinkilometre sıfırdan, /Ah sevdam uzaklaş fersah fersah bu limandan/,.................Ölüm yedi metre mesafe kefen,/Ve koşarak uzaklaşmak doğumdan./Şakir Çetin
Öğretmen
Lisans
Samsun
3 okur puanı
Aralık 2016 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Seferberlik
"Bu ülkedeki insanlar bu savaşı onaylıyorlar mı?" dedi Shevek, strateji üzerine bir konuşmayı keserek. Bu konuda kuşyemi gazetelerinde herhangi bir ahlaki yargı olmaması kafasını karıştırmıştı. Hepsi büyük heyecan göstermişti! kullandıkları sözcükler Hükümetin yayımladığı telefaks bültenlerindekilerle çoğu kez aynıydı. Onaylamak mı: Hepmizin yere yatıp tanrının cezası Thu' luların bizi çiğnemesine izin vereceğimizi mi sandın: Dünya çapında bir güç olma statümüz tehlikede. Ama ben insanları kastetmiştim, Hükümetleri değil. savaşmak zorunda olan insanları. Onlara ne: seferberliğe alışıklar. Onlar bu iş için var, sevgili dostum? Ükeleri adına savaşmak için. Sana bir şey söyleyeyim, bir kez emir almaya alışınca dünyada İO insanı kadar iyi asker yoktur. Barış zamanında duygusal pasifizm yumurtlayabilir, ama cesaret orada, kabuğun altındadır. Bir ulus olarak bizim en önemli kaynağımız" Her zaman sıra neferleri olmuştur. şu andaki önderliğimize ancak böyle ulaşabildik. "Ölü çocukların cesetlerini çiğneyerek mi?"
Sayfa 157 - Metis·Kitabı okudu
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!

Sakir Cetin

, 2016 okuma hedefini ekledi.
2016 OKUMA HEDEFİ
35/52 kitap - %67 tamamlandı
35 kitap okudu
52 kitap
14,8bin sayfa
0 inceleme
4 alıntı
Zübük
Şimdi çok iyi anladım ki, Zübük bir tane değil biz hepimiz birer zübüğüz. Bizim hepimizin içinde zübüklük olmasa; bizler de birer zübük olmasak, aramızdan böyle zübükler büyüyemezdi. Hepimizde birer parça olan zübüklük birleşip işte başımıza böyle zübükler çıkıyor Oysa zübüklük bizde, bizim içimizde. Onları biz, kendi zübüklüğümüzden yaratıyoruz. Sonra, kendi zübüklüklerimizin bir tek Zübük'te birleştiğini görünce ona kızıyoruz. Bu zübükler her yerde var, biz zübükler nerde varsak, onlar da orda...
Sayfa 323 - Tekin Yayınevi·Kitabı okudu

Sakir Cetin

, bir kitap okudu
10/10
·400 syf.·
Beğendi
·
2016 33. kitabı
Carl Sagan
8.8/10 · 7,1bin okunma