Sıdıka Kaya

Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
" Yaşamak, başkaları kadar benim de hakkım değil miydi?"
Sayfa 55
" Ülkeme, sarayıma hoş geldin! Ben, seni yirmi yazdır bekliyorum; aylı gecelerde seslendim sana; sen üzgün olduğun zamanlar ben ağladım burda, ve sen uykulara dalınca ben tatlı rüyalar üfledim uykularına..."
Sayfa 54
" Boğazımdansa tek ses çıkmıyordu; dilsiz ve bitkindi benim kahkaham; ağlamak özlemini taşıyordu."
Sayfa 52
" Sessizdi her taraf, mavi bir sedef gibiydi deniz. Önümde ordan oraya sessizce, küçük kuşlar uçuşuyorlardı."
Sayfa 51