Sıdıka Kaya

" Herkesin içinde kalan düşleri...Hiçbir düş, hiçbir tasarı, hiçbir özlem sandıklarda kalmamalı."
Sayfa 765
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
"Sadece, Rabbim sen en iyisini bilirsin,dedi.Sen en iyisini bilirsin ve böyle olduysa, böyle olması gerekiyor demektir.Sana teslimim.İçimden bir ah yükseliyorsa gökyüzünün katlarına, ahımın bir yüzü ne kadar şikayete baksa da, sana bakam yüzüyle ahım bir şükür hükmündedir."
Sayfa 153
" Talihsizliğin asıl bu olduğunu, umutsuzluğa alışmanın umutsuzluktan beter olduğunu düşünüyordu."
Sayfa 165
" Seni sevdim, ama artık yoruldum...Gitmekten mutlu değilim, ama yeniden başlamak için mutlu olmak gerek."
Sayfa 78