R.

İnsanoğlunun alışamayacağı, ben bunu asla yapamam diyebileceği hiçbir şey yok. Korkmadığın şeyden korkabilirsin. Korktuğun şeyi sevebilirsin. Vazgeçemeyeceğini sandığın şeyden bir anda vazgeçebilirsin.
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir şeyi, bir insanı, bir durumu sevebilmek için yapılması gereken tek şey, onda kusur olarak gördüğün şeyleri görmemeyi seçmektir.
Edebiyat

R.

, bir kitap okudu
Puan vermedi·250 syf.·
3 günde okudu
·
2021 22. kitabı
Ot Dergisi
8.2/10 · 338 okunma
...ve belki de, hâlâ yaşamaya devam ediyorsak artık buna alıştığımız içindir, elimizden başka bir şey gelmediği içindir.
Emrah Serbes·Kitabı okudu
Edebiyat