Karamsar olanlar haksız değil. Eğer bugün de karamsar olmuyorsanız, maşallah size...Türkiye’nin durumu çok kötü. Siyasi durumu çok kötü. Sandığa ot atma dışında demokrasi yok,fikir özgürlüğü yok. Sandığa oy atmayı da seçimi kaybederlerse iptal ediyorlar. İstanbul seçimleri, Kürt belediye başkanları oya da, sandığa da saygının sonuna geldiğimizi gösteriyor. İnsanlar karamsar olmakta çok haklılar. Bu işi bu hale getirmiş olan insanlar hâlâ yüzde 45, yüzde 50 oy alıyorlar. Aslında karamsar olmamız gereken durum bu.