sdtrn

sdtrn
@sdtrn
Bu hep böyledir, sevgi kendi derinliğini bilmez ayrılık vakti gelip çatana kadar.
Sayfa 4·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam
Sessizliklerin peşine düşmüşüm ve sessizliklerde nasıl bir hazine bulmuşum başkalarına güvenle dağıtabileceğim?
Sayfa 3·Kitabı okudu
Edebiyat
Sonra ruhu onlara seslendi, dedi ki: Kadim anamın oğulları, ey gelgitlerin süvarileri, Düşlerimde ne sık yelken açtınız. Şimdi de ben uyanırken geliyorsunuz, o uyanış ki benim en derin düşümdür.
Sayfa 2·Kitabı okudu
Edebiyat
Ancak daha fazla oyalanamam. Bütün varlıkları kendisine çağıran deniz çağırıyor beni, yola koyulmalıyım. Çünkü kalmak, gecede yanıp tükenirken saatler, donmak ve billurlaşmak, bir kalıbın içine hapsolmak demek.
Sayfa 2·Kitabı okudu
Edebiyat

sdtrn

, bir kitap okudu
Puan vermedi·50 syf.·
2025 18. kitabı
Stefan Zweig
7.8/10 · 75,1bin okunma