Ozamanlar yiyecek üretenlere kuramsal olarak özgür insanlar denirdi, ama gerçekte bunlar özgür değillerdi. özgürlük lafta kalıyordu . bir yönetici sınıfı vardı, topraklara ve aletlere makinelere sahip olan onlardı. üreticiler, yönetici sınıf için canla başla çalışırlardı. üreticiler bu çok çalışarak ürettikleri üründen yeteri kadar da kendine bırakılıyordu.
Korkmamalıyım. Korku akıl katilidir. Korku toptan yok oluşu getiren küçük ölümdür. Korkumla yüzleşeceğim. Üzerimden ve içimden geçmesine izin vereceğim. Ve geçip gittiği zaman, geçtiği yolu görmek için iç gözümü ona çevireceğim. Korkunun gittiği yerde hiçbir şey olmayacak. Yalnızca ben kalacağım.